وبینار پرینت سه بعدی 3DFast

وبینار 6 ساعته‌ی صنعت پرینت سه بعدی توسط 3DFast در 3 و 4 مهر برگزار می‌شود + کد تخفیف

وبینار صنعت پرینت سه بعدی به مدت 6 ساعت و در دو روز 3 و 4 مهر(چهارشنبه و پنج شنبه‌ی پیش رو) توسط شرکت 3DFast برگزار خواهد شد.

این وبینار برای افرادی که به دنبال کشف استراتژی مناسب جهت ورود به بازار پرینت سه بعدی هستند، مناسب است.

خرید یک پرینتر سه بعدی و دریافت سفارش از مشتریان و انجام پروژه‌ی آنها، راه آسانی است که برای پولدار شدن توسط برخی سودجویان مطرح می‌شود. اما 3DRooz برای شما توصیه‌ای جدی دارد:

اگر با خرید یک پرینتر سه بعدی FDM رویای پولدار شدن دارید، آبی به صورت زده و از خواب و رویا بیدار شوید!

هر بازار نوینی بازیگران و تاکتیک بازی مخصوص خود را دارد. برای وارد شدن به هر بازاری، باید تخصص آن بازار را کسب نمود تا به موفقیت رسید. تا به امروز، افراد زیادی وارد بازار و صنعت پرینت سه بعدی شده‌اند. از این قشر، افرادی به موفقیت رسیدند و افرادی زیادی هم به موفقیت خاصی نرسیدند و در رکود محض به سر می‌برند.

حال چه کار باید تا به این گرداب رکود وارد نشد؟ وبینار صنعت پرینت سه بعدی 3DFast با محوریت ورود به بازار پرینت سه بعدی با استراتژی موثرتر ترتیب داده شده است.

در این وبینار مفهوم پرینت سه بعدی تمامی تکنولوژی‌های زیرمجموعه‌ی آن مرور می‌شوند. سپس، نوبت به یکی از مهمترین موضوعات این صنعت، یعنی طراحی مناسب برای این تکنولوژی (که موضوعی بسیار مهم در تمامی جنبه‌ها و فرآیندهای پرینت سه بعدی است) مورد بحث قرار می‌گیرند. در ادامه، مواد مصرفی مورد نیاز برای پرینت و کاربرد آنها و در آخر نیز بررسی این صنعت از دیدگاه بازاریابی ارائه می‌شود. بخش آخر شامل بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها بر مبنای تحقیقات بازار، نحوه‌ی بازاریابی و توسعه‌ی محصول بر مبنای جنس این بازار است.

این رویداد در ابتدا برای شمایی که خواننده‌ی این مطلب هستید، مناسب است. در صورتی که تنها جرقه‌هایی از علاقه به این صنعت در ذهن شما شکل گرفته، این وبینار را از دست ندهید.

اما در صورتی که طراح سه بعدی، مهندس برق و یا مهندس مکانیک هستید: این وبینار اطلاعات مفیدی برای شما و محصول بالقوه‌ای که می‌خواهید وارد بازار کنید دارد.

کد تخفیف وبینار صنعت پرینت سه بعدی 3DFAST

خوانندگان و همراهان وبسایت 3DRooz می‌توانند با وارد کردن عبارت 3DF_3DRooz از تخفیف 16 درصدی بهره ببرند. در نظر داشته باشید که ظرفیت ثبت نام تخفیف‌دار محدود است.

لینک ثبت نام در ایوند وبینار صنعت پرینت سه بعدی: EVAND

درباره‌ی ا. مختاری

همچنین ببینید

فیلامنت بازیافتی پرینت سه بعدی هواپیمایی KLM

هواپیمایی KLM از پلاستیک بازیافتی برای پرینت سه بعدی تجهیزات و ابزار هواپیما بهره می‌برد

شرکت هواپیمایی KLM برای پرینت سه بعدی تجهیزات و ابزار خود از بازیافت پلاستیک مصرفی و تبدیل آن به فیلامت بازیافتی استفاده می‌کند تا نقش خود برای حفظ محیط ریست را به خوبی ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *