پرینتر سه بعدی Origin One

پرینتر سه بعدی Origin One توسط شرکت Origin روانه بازار می‌شود

تولیدکننده‌ی پرینتر سه بعدی واقع در سانفرانسیسکو؛ Origin، اعلام کرد هم اکنون رسماً سیستم پرینتر سه بعدی پلتفرم باز Origin One را روانه بازار می‌کند و به دست مشتریانش می‌رساند.

این کمپانی که اولین بار در ما می در رویداد RAPID + TCT دستگاه مبتنی بر تکنولوژی P3 را معرفی کرد، حالا مشتریانی در آمریکا، ایرلند، آلمان و دانمارک پیدا کرده و اخیراً نیز دو مرکز خدماتی به نام Avid و InterPro را نیز به لیست خود اضافه کرده است.

کریس پروچا، هم-موسس و مدیر ارشد اجرایی Origin گفت:

ارسال اولین پرینتر سه بعدی Origin One – که یک پرینتر سه بعدی تولیدی است – دستاوردی عظیم برای این شرکت است. رشد عظیم مشتریان و تقاضایی که برای این پرینتر سه بعدی دیده‌ایم، در کنار استقبال مثبت از شبکه‌ی متریال باز ما، بشدت خوشحال کننده است و اثباتی بر این ادعاست که ما پلتفرمی ساخته‌ایم که مشتریان ما به آن نیاز دارند.

این شرکت نیز انتساب Jeffrey Lee که قبل‌تر یک همکار سرمایه‌گذاری در DCM و شرکت کننده در جمع‌آوری اعتبار برای سری آ Origin بود، به عنوان مدیر ارشد عملیاتی اعلام کرد. لی در خصوص نقش جدیدش گفت:

تا بحال هیچ‌وقت به اندازه‌ی الان که Origin به سمت نهایی سازی ساخت افزودنی در جهت تولید انبوه گام برداشته، متقاعد نشده بودم.

از اولین باری که این پرینتر سه بعدی تولیدی معرفی شد، Origin چندین مورد در پلتفرم خود را از طریق بروزرسانی نرم‌افزاری تقویت کرده که بدین تریب بستر ساخت، سرعت پرینت، ظرفیت‌های شیمیایی و کیفیت سطح Origin One افزایش یافته است. این شرکت همچنین ظرفیت خود را با کوچ به یک دفتر جدید به اندازه‌ی سه برابر مکان قبلی با یک آزمایشگاه مستقل برای بهبود نرم‌افزار و متریال،  گسترش داده است.

دن استراکا، مدیر عمومی InterPro گفت:

در خصوص ظرفیت‌های داخل شرکتی Origin، ما خوشحالیم که تکنولوژی P3 این شرکت را به گستره‌ی بزرگ مشتریانمان در صنایع خودروسازی، هوافضا و پزشکی ارائه دهیم.

پرینتر سه بعدی Origin One به ما امکان تولید قطعات مصرفی و نهایی با کیفیت سطح عالی و دقت ابعادی می‌دهد. بعلاوه، این قطعات از متریال گرید تولیدی Origin Open Material Network ساخته خواهد شد.

شرکت Origin در نوامبر سال گذشته با جاه طلبی‌هایی در ایجاد ساحت افزودنی مقیاس‌پذیر و با ماهیت تولید انبوه سر از میان برآورد. تکنولوژی P3 آنها بر فرآیند رزین پلیمری استوار است و موتور لیتوگرافی 4K و رزولوشن native پنجاه میکرونی را داراست. با پشتیبانی از پلتفرم باز، Origin موفق به همکاری با چند شرکت در شبکه‌ی متریال باز  خود شامل Henkel، BASF و DSM شده است.

درباره‌ی ا. مختاری

همچنین ببینید

پرینتر سه بعدی پزشکی fluicell Biopixlar

معرفی پرینتر سه بعدی زیستی Biopixlar: یک بیوپرینتر با دقت بالا

پرینتر سه بعدی زیستی (زیست چاپگر سه بعدی) Biopixlar یک بیوپرینتر از شرکت Fluicell است که دقت و کیفیت بالا را در ساخت مدل‌های بافتی زیستی ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *