دانلود راهنمای خرید پرینتر سه بعدی فلزی 2020

راهنمای خرید پرینتر سه بعدی فلزی در سال 2020 (دانلود رایگان)

پرینت سه بعدی یا ساخت افزودنی یکی از روش‌های نوین ساخت دیجیتال است که بر پایه‌ی ساخت لایه به لایه یک شی از یک فایل سه بعدی استوار است. این تکنولوژی عموما به دو بخش پلیمری و فلزی تقسیم می‌شود که در این مطلب قصد داریم راهنمای خرید پرینتر سه بعدی فلزی در سال 2020 را به شما ارائه دهیم.

پرینت سه بعدی فلزی اصولا در برابر پرینت سه بعدی پلیمری(فیلامنتی یا رزینی) قرار نمیگیرد و به عنوان یک تکنولوژی رقیب یا جایگزین در نظر گرفته نمی‌شود. بلکه معمولا از این تکنولوژی برای بهبود روند تولید و یا تعمیر قطعات خاص و استراتژیک، صنعتی و مرتبط به پزشکی بهره گرفته می‌‍شود.

پیشتر در سایت 3DRooz دو تکنولوژی پرینت سه بعدی فلزی ذوب لیزری مبتنی بر بستر پودر و پرینت سه بعدی فلزی لایه نشانی با استفاده از توزیع مستقیم انرژی (DED) را مورد بررسی قرار دادیم و از مزایا، معایب و انواع کاربردهای آنها گفتیم.

اما در صورتی که بخواهیم یک پرینتر سه بعدی فلزی خریداری کنیم چطور؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

چطور بهترین پرینتر سه بعدی فلزی بازار را شناسایی کنیم؟

برای درک بهتر اینکه چطور یک پرینتر سه بعدی فلزی بخرید، نیازمند آن هستید که درک کاملی از چگونگی کارکرد این سیستم‌ها داشته باشید. درک کلی و صد در صدی این دستگاه در زمان کم ممکن نیست، اما می‌توان با توضیح کوتاه و قابل فهم هر یک از تکنولوژی‌ها، دید مخاطب را نسبت به این موضوع بازتر کرد تا از خرید عجولانه و احتمالاً ضررده جلوگیری شود.

یکی از ویژگی‌های اصلی پرینترهای سه بعدی فلزی، قیمت گران آن است. وقتی از قیمت و ارزانی آنها صحبت می‌کنیم، باید حداقل 200 هزار دلار برای شروع در نظر گرفت. این عدد حتی ممکن است تا 2 میلیون دلار هم برسد. قطعا چنین دستگاه‌هایی برای کسب و کارهای کوچک پرینت سه بعدی ساخته نشده‌اند و فقط شرکت‌های ملی، چند ملیتی و غول‌های صنعتی قادر به خریداری آنها هستند.

برای دانلود این راهنما، کافی‌ست نام و ایمیل خود را وارد نمایید. فایل راهنما در اسرع وقت به ایمیل شما ارسال می‌شود. مطالعه‌ی این راهنما به علاقه مندان و افرادی که قصد استفاده از پرینت سه بعدی فلزات را در کسب و کار خود دارند توصیه میگردد.

توجه: در صورتی که حتی پس از گذشت مدتی قادر به دریافت ایمیل نبودید، با ما تماس بگیرید.

خدمات پرینتر سه بعدی فلزی

مطمئناً در وضعیت اقتصادی کنونی، حتی با وجود سرمایه کافی نیز، عموماً خرید یک پرینتر سه بعدی فلزی امکان پذیر نیست یا با ریسک بسیار بالایی همراه است. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در صورتی که نیاز مبرم به خدمات پرینتر سه بعدی فلزی نیاز داشتید، می‌توانید با ما از طریق ایمیل hi@3drooz.com در تماس باشید تا شما را برای دریافت بهترین و بصرفه‌ترین خدمات پرینت سه بعدی فلزی راهنمایی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *