معرفی نرم افزار SOLIDWORKS 2020 - سالیدورکس 2020

Dassault Systemes نرم‌افزار SOLIDWORKS 2020 را با صدها امکانات جدید معرفی کرد

شرکت Dassault Systemes نرم‌افزار SOLIDWORKS 2020 با صدها امکانات و قابلیت جدید را معرفی کرد. بدین ترتیب، ساخت و تولید صنعتی به سطحی بالاتر جهش پیدا می‌کند.

ابرکمپانی نرم‌افزاری؛ Dassault Systemes آخرین نسخه از محصول پورتفولیوی طراحی سه بعدی و مهندسی خود، یعنی SOLIDWORKS 2020 را معرفی کرد.

گفته شده این نرم‌افزار شامل صدها قابلیت براساس درخواست جامعه‌ی قدرتمند 6 میلیونی از کاربرانش بوده که بحث توسعه‌ی محصول را از مرحله‌ی مفهوم(کانسپت) تا تولید را تقویت می‌کند که متصل بودن به پلتفرم 3DEXPERIENCE شرکت Dassault گستره‌ی رو به رشدی از راهکارهای ابری برای طراحی تا تولید را ارائه می‌کند. طبق اظهارات این شرکت، سالیدورکس 2020 سطوح همکاری و چابکی مورد نیاز توسط بازارچه‌ی جهانی را نیز مورد خطاب قرار می‌دهد.

نرم‌افزار SolidWorks 2020 توسط Dassault Systemes معرفی شد
نرم‌افزار SolidWorks 2020 توسط Dassault Systemes معرفی شد

بهبودهای کلیدی این نرم‌افزار شامل یک حالت Detailing جدید و شتاب‌بخشی به گرافیک‌ها برای drawingهاست که به کاربران امکان باز کردن drawingهای خود در عرض چند ثانیه در عین حفظ کردن توانایی برای اضافه کردن و ویرایش حاشیه‌ها می‌دهد. قابلیت جدید Make Part Flexible به کاربران امکان نمایش قطعه مشابه، مانند مهره یا لولا در شرایط متفاوت در یک نوع اسمبلی می‌دهد. همچنین بهینه‌سازی‌هایی برای SOLIDWORKS PDM، کانکتور SOLIDWORKS Electrical و کانکتور SOLIDWORKS PCB جدید انجام شده که امکان طراحی کامل الکترونیکی و مدیریت داده فراهم شده است. شبیه‌سازی نیز با قابلیت جدید Simulation Evaluator تقویت شده که مدل شبیه‌سازی برای کاربران جهت بررسی ارورهای مرسوم برای استنتاج مکان، متریال و حجم مش را ارائه می‌دهد.

جیان پائولو باسی، مدیر ارشد اجرایی SOLIDWORKS از Dassault Systèmes گفت:

ما نه تنها ظرفیت‌های قدرتمند جدید را به پورتفولیوی محبوب SOLIDWORKS اضافه می‌کنیم، بلکه آن را به سمت ابری‌سازی از طریق پلتفرم 3DEXPERIENCE سوق می‌دهیم که تنها پلتفرم تجربی دیجیتال جامع در جهان است. ما یک پل به پورتفولیوی پلتفرم-محورمان ساخته‌ایم که به کاربرانمان قدرت بهره‌گیری از 3DEXPERIENCE.WORK را می‌دهد. با این کار به نهادها، محیط و کاربردها جهت به آغوش کشیدن رنسانس صنعتی و ماهیت اکتشاف برای راه‌های جدید اختراع، نوآوری، همکاری و تولید اعطا می‌شود.

یک کاربر به نام Omax که تولیدکننده‌ی ماشین تراش واترجت با کاربری آسان است، از سالیدورکس به مدت 17 سال است که استفاده می‌کند تا هر قطعه‌ای از تکنولوژی برش واترجت خود را طراحی کند.

Eric A. Beatty، طراح ارشد مکانیکی Omax Corporation گفت:

Omax به نوآوری و توسعه‌ی ماشین‌های واترجت و بهره‌گیری از SOLIDWORKS 2020 ادامه خواهد داد که نتیجه‌ی آن ارائه‌ی قدرت بی‌همتا، عملکرد و همکاری در این زمینه با گشودن دسترسی به فرآیند ارزش سازی برای همه، هرجا و بر روی هر دستگاه می‌باشد.

درباره‌ی ا. مختاری

همچنین ببینید

اسکنر سه بعدی دوربرد Artec Ray

Artec 3D از یک اپ موبایلی برای اسکنر سه بعدی دور برد Artec Ray رونمایی کرد

شرکت Artec 3D بر ای اسکنر سه بعدی مقیاس بزرگ Artec Ray یک اپ موبایلی عرضه کرده است که می‌توان به راحتی با آن عملیات اسکن را انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *